Roger do třetího kola

11.08.2010 11:28

Roger Federer odehrál první zápas na letošním Rogers cupu a v úterním večerním zápase své fanoušky nezklamal. Federer před vyprodanou Rexall arénou zdolal Argentince Chelu 7:6 6:3. Roger se vrátil na okruh po šestitýdenní pauze, naposledy se zúčastnil Wimbledonu.

Bývalá světová jednička spadla na třetí pozici poprvé od roku 2003, přesto to nevidí jako žádný problém. Vidí v tom novou motivaci.

,,Podíval jsem se zpátky, co jsem v mé kariéře dokázal, co chci ještě dokázat a kolik jsem toho uhrál v posledních době. Nevyhrával jsem příliš zápasů a ostatní tenisté si to zaslouží. Žebříček nelže a tak jsem nyní na třetí pozici. Pokud nebudu padesátý na světě, není žádný důvod k panice. " uzavřel Federer.

Včerejším 210. vítězstvím na turnajích MASTERS dosáhl Federer nejvyššího počtu vítězství v celé historii MASTERS. Světová trojka, která vyhrála svůj první zápas MASTERS v roce 2000 v Miami, má v momentální bilanci 210 výher a 65 porážek.

Zpět